VEELGESTELDE VRAGEN

BESTELLING

Welke modellen verkopen jullie?

Via deze link kan je al onze modellen vinden. Staat jouw model er niet tussen? Hou zeker onze sociale media in de gaten want wie weet verkopen we je hoesje binnenkort wel.

Hoeveel kost een hoesje?

Een hoesje voor een smartphone kost 15,95 euro, voor een tablet 17,95 of 19,95 euro en voor een flipcover 19,95.

Kan ik verschillende foto’s op een hoesje plaatsen?

In de tool kan je links op ‘collage’ klikken en kiezen hoeveel foto’s je op je hoesje wil ontwerpen. Je kan kiezen uit 1, 2, 3, 4, 6 of 10 foto’s.

Ik ben vergeten om mijn kortingscode in te vullen. Wat moet ik doen?

Wanneer je bestelling is afgerond, kan je jammer genoeg je kortingscode hiervoor niet meer gebruiken. Je kortingscode blijft echter wel geldig en kan je gebruiken voor je volgende bestelling.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je voor een overschrijving gekozen en nog niet betaald, is dit geen probleem. Is je hoesje echter al betaald, gelieve dan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. We kunnen enkel een bestelling annuleren wanneer deze nog niet gemaakt is.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wil je hetzelfde model, maar een andere kleur of materiaal dan is dit geen probleem zolang het hoesje nog niet gemaakt is. Gelieve dan zo snel mogelijk een mail te sturen naar info@casecompany.gent. 

Het model van het hoesje kunnen we echter niet meer aanpassen.

Krijg ik een korting als ik veel hoesjes bestel?

Vanaf 10 covers kan je genieten van een korting. Voor meer info over de prijzen bij grotere bestellingen, kan je best mailen naar sales@monkeymonkey.be

Is je bestelling een cadeau?

Wist je dat wij een cadeauverpakking hebben? In het winkelmandje kan je kiezen voor een cadeauverpakking, deze kost 1,95€. 

RETOURNEREN EN SERVICE

Wat moet ik doen als mijn hoesje beschadigd is?

Als je hoesje beschadigd is, kan je een mailtje sturen naar info@casecompany.gent en dan zoeken wij een gepaste oplossing. Als je een foto van je beschadigd hoesje in bijlage steekt, kunnen we je nog sneller verder helpen.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Aangezien wij gepersonaliseerde hoesjes verkopen, is retourneren niet mogelijk.

Wanneer de fout echter bij ons ligt, kan je een mailtje sturen naar info@casecompany.gent en zoeken we een oplossing.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Onderaan elke nieuwsbrief staat een kleine link waarmee je je kan uitschrijven. Lukt dit niet, gelieve dan een mailtje te sturen naar info@casecompany.gent.

BETALEN

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kan kiezen voor Bancontact/Mister Cash, Belfius Direct Net, Visa, Mastercard, PayPal en handmatige overschrijving.

Let op: wanneer je kiest voor de overschrijving, wordt je hoesje pas gemaakt als we je betaling ontvangen. Dit kan dus 2 tot 3 extra werkdagen duren.

Bij een overschrijving, betaal je vooraf of pas nadat je je hoesje ontvangt?

Nadat wij je betaling ontvangen via een overschrijving, sturen we je bestelling op. Je moet dus vooraf betalen.

VERZENDING EN LEVERING

Hoe weet ik of mijn bestelling verzonden is?

Je ontvangt een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je hebt ingevuld. Niks ontvangen? Controleer zeker je spamfolder.

Wat is de levertijd?

Plaats je met GLS een bestelling voor 17u, ontvang je je pakketje al de volgende dag. Hiervoor betaal je 2,95 euro extra. Bestel je echter na 17u dan zal je pakketje een extra dag onderweg zijn.

Kies je voor de gratis verzending, duurt de levertijd 3 tot 5 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?

Je kan kiezen voor een gratis verzending via de post of voor de snelle verzending van GLS, hiervoor betaal je 2,95€. 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat je bestelling is afgerond, krijg je van GLS een mail met een track&trace waarmee je je pakketje kan volgen. Geen mail ontvangen? Controleer zeker ook je spam inbox.

Bij de gratis verzending is er geen track&trace dus kan je je pakketje niet volgen.

Wat moet ik doen als mijn pakketje niet aankomt?

Het kan dat er een lichte vertraging is op de levertermijn dus maak je zeker niet te snel zorgen. Is je pakketje veel te laat geleverd, mag je een mailtje sturen info@casecompany.gent

Contacteer ons

Stuur een mailtje naar info@casecompany.gent of vul het onderstaande contactformulier in

Bel ons

+32(0)9 298 10 06
Elke werkdag bereikbaar van 8u tot 17u, behalve de vrijdag tot 15u.