VEELGESTELDE VRAGEN

BESTELLING

Welke modellen verkopen jullie?

Via deze link kan je al onze modellen vinden. Staat jouw model er niet tussen? Hou zeker onze sociale media in de gaten want wie weet verkopen we hoesjes voor jouw smartphone binnenkort wel.

Hoeveel kost een hoesje?

Een hoesje voor een smartphone kost €15,95, voor een tablet 17,95 of 19,95 euro en voor een flipcover of volledig geprinte hoes €19,95. Laptop sleeves komen op €29,95.

Kan ik verschillende foto’s op een hoesje plaatsen?

In de tool kan je links op ‘collage’ klikken en kiezen hoeveel foto’s je op je hoesje wil ontwerpen. Je kan kiezen uit 1, 2, 3, 4, 6 of 10 foto’s.

Ik ben vergeten om mijn kortingscode in te vullen. Wat moet ik doen?

Wanneer je bestelling is afgerond, kan je jammer genoeg je kortingscode hiervoor niet meer gebruiken. Je kortingscode blijft echter wel geldig en kan je gebruiken voor je volgende bestelling.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je voor een overschrijving gekozen en nog niet betaald, is dit geen probleem. Is je hoesje echter al betaald, gelieve dan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, telefonisch of via de chat op onze website. We kunnen enkel een bestelling annuleren wanneer deze nog niet gemaakt is.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wil je hetzelfde model, maar een andere kleur of een ander soort materiaal, dan is dit geen probleem zolang het hoesje nog niet gemaakt is. Gelieve dan zo snel mogelijk contact op te nemen, telefonisch of via de chat op onze website. 

Het model van het hoesje kunnen we echter niet meer aanpassen.

Krijg ik een korting als ik veel hoesjes bestel?

Vanaf 10 covers kan je genieten van een korting. Voor meer info over de prijzen bij grotere bestellingen sturen we je graag door naar onze B2B-pagina.

Is je bestelling een cadeau?

Wist je dat wij een cadeauverpakking hebben? In het winkelmandje kan je kiezen voor een cadeauverpakking en dan wordt je bestelling leuk verpakt met confetti en een persoonlijk tekstje. Deze cadeauverpakking kost €1,95 extra. 

RETOURNEREN EN SERVICE

Wat moet ik doen als mijn hoesje beschadigd is?

Als je hoesje beschadigd is, kan je een mailtje sturen naar info@casecompany.gent en dan zoeken wij een gepaste oplossing. Als je een foto van je beschadigd hoesje in bijlage steekt, kunnen we je nog sneller verder helpen.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Aangezien wij gepersonaliseerde hoesjes verkopen, is retourneren niet mogelijk.

Wanneer de fout echter bij ons ligt, kan je een mailtje sturen naar info@casecompany.gent en zoeken we een oplossing.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Onderaan elke nieuwsbrief staat een kleine link waarmee je je kan uitschrijven. Lukt dit niet, gelieve dan een mailtje te sturen naar info@casecompany.gent.

BETALEN

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kan kiezen voor Bancontact/Mister Cash, Belfius Direct Net, Visa, Mastercard, PayPal of een overschrijving.

Let op: wanneer je kiest voor de overschrijving, wordt je hoesje pas gemaakt als we je betaling ontvangen. Dit kan dus 2 tot 3 extra werkdagen duren.

Bij een overschrijving, betaal je vooraf of pas nadat je je hoesje ontvangt?

Nadat wij je betaling ontvangen via een overschrijving, sturen we je bestelling op. Je moet dus vooraf betalen.

VERZENDING EN LEVERING

Hoe weet ik of mijn bestelling verzonden is?

Je ontvangt een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je hebt ingevuld. Niks ontvangen? Controleer zeker je spamfolder.

Wat is de levertijd?

Plaats je met GLS een bestelling voor 17u, ontvang je je pakketje al de volgende werkdag. Hiervoor betaal je €2,95 euro. Bestel je echter na 17u dan zal je pakketje een extra dag onderweg zijn. Voor de Express levering moet je thuis zijn want je moet je pakketje aftekenen voor ontvangst. In het weekend wordt er niet geleverd.

Kies je voor de gratis verzending, duurt de levertijd 3 tot 5 werkdagen en valt de bestelling bij jou in de brievenbus.

Wat zijn de verzendkosten?

Je kan kiezen voor een gratis verzending via de post of voor de snelle verzending van GLS. Hiervoor betaal je €2,95 extra en dan krijg je nog een Track & Trace waarmee je je bestelling kunt volgen. 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat je bestelling is afgerond, krijg je van GLS een mail met een tracking code waarmee je je pakketje kan volgen. Geen mail ontvangen? Controleer zeker ook je spam inbox.

Bij de gratis verzending is er geen Track & Trace dus kan je je pakketje niet volgen.

Wat moet ik doen als mijn pakketje niet aankomt?

Het kan dat er een lichte vertraging is op de levertermijn dus maak je zeker niet te snel zorgen. Duurt het nu wel écht lang eer het aankomt, dan mag je steeds een mailtje sturen info@casecompany.gent zodat we dit voor jou kunnen bekijken.

Contacteer ons

Stuur een mailtje naar info@casecompany.gent of vul het onderstaande contactformulier in.

Snel een vraagje? Chat met ons via onze website! Zo heb je meteen een antwoord.

Bel ons

+32(0)9 298 10 06
Elke werkdag bereikbaar van 8u tot 17u, behalve op vrijdag tot 15u.